Jitka V.
„Objednávali jsme od Vás již podruhé, díky první kladné…“
„Objednávali jsme od Vás již podruhé, díky první kladné zkušenosti. První objednávkou bylo již před 8lety okno do koupelny…“
Ani my nejsme neomylní. Pokud však již k reklamaci dojde, je podle nás důležité nestavět se k ní zády a řešit ji v co nejkratším termínu. A toho se držíme.
Vaše dotazy a požadavky přijímáme každý pracovní den na tel. čísle 725 997 397 a na e-mailu obchod@skladova-okna.cz, kde se s vámi dohodneme na nejvhodnějším způsobu řešení.
PO–PÁ | 8:30–16:00 |
SO | 8:00–12:30 |
NE | ZAVŘENO |
Reklamaci skladových výrobků (oken a dveří, které pro vás držíme skladem) řešíme ihned. Dle oboustranné dohody buď výměnou (zajistíme z naší strany dovoz nového kusu k vám domů a v tentýž okamžik odvoz reklamovaného kusů zpět k nám na sklad) nebo slevou (výši slevy proplácíme na váš účet do 3 pracovních dnů po obdržení podepsaného dobropisu) nebo servisem přímo u vás.
Reklamaci výrobků upravených na míru (okna a dveře vyrobené na zakázku) řešíme v co nejkratším možném termínu, který je závislý především na způsobu řešení, na kterém se společně dohodneme. Je-li dohodnuta oboustranně přijatelná sleva (např. pokud jde o drobnost, kterou je náš zákazník ochoten dlouhodobě akceptovat či si provést opravu sám), pak je tato forma nejrychlejším řešením. V případě řešení formou výměny za nový kus pro vás v případě výrobků na míru objednáváme nové výrobky u dodavatele (výroba nového prvku trvá cca stejně jako výroba reklamovaného kusu). Pokud je nejschůdnější oprava na místě, pak je technik k dispozici zpravidla během několika dnů nejpozději do 3 týdnů.
Abychom byli schopní vaši reklamaci vyřešit v co nejkratším termínu, zkontrolujte prosím vždy důkladně zboží při přebírání od přepravní společnosti (platí v případě, že jste si objednal dopravu až k vám domů). Viditelně poškozené zboží nepřebírejte a závady zapište do protokolu přepravce. Zboží, které nebylo viditelně poškozené, prosím překontrolujte a především vizuální závady nám nahlaste nejpozději do 24 hodin o převzetí zboží. Při nahlášení v této době, totiž dokážeme vaši reklamaci řešit co nejvíce k vaší spokojenosti a o tu nám jde především.