Časté dotazy
Bez smluv a papírování
Expedice k Vám domů do 3 dnů
Největší sklad v ČR
Kvalita švýcarského výrobce

Časté dotazy

Záruční podmínky

1. Jakou poskytujete záruku?
Na naše výrobky tj. na plastová okna, balkónové dveře, vchodové dveře, střešní okna a kompletní sortiment příslušenství poskytujeme záruku 24 měsíců. Záruka je stejná jak pro výrobky které držíme skladem, tak pro výrobky skonfigurované pro zákazníka na míru.
2. Jak můžu uplatnit případnou reklamaci?
Reklamace je možné podat písemně na adrese TT HOLDING a.s., Tišnovská 305, 664 34 Kuřim nebo e-mailem obchod@skladova-okna.cz
3. Je nutné reklamované zboží vždy doručit na Vaši pobočku?
Našich zákazníků si vážíme a snažíme se vždy udělat maximum pro jejich spokojenost. V případě, že uplatníte reklamaci dle Všeobecných obchodních podmínek a je možná oprava přímo u Vás, vyšleme našeho servisního technika, který provede odstranění nahlášené závady přímo u Vás doma. Je však nutné brát zřetel na to, že lze reklamovat pouze závady spojené s výrobkem, nikoli závady spojené s neodborně provedenou montáží, v případě, že nebyla montáž objednána a provedena naší společností. Pokud technik zjistí, že je vada způsobená neodbornou montáží, může být účtován výjezd servisního technika.
4. Když si provedu montáž sám, budu mít na okna záruku?
Ano, na okna jako takové Vám poskytujeme záruku min. 24 měsíců. Pokud je montáž provedena naší společností, záruka se vztahuje i na tuto službu. Záruka se však nevztahuje na závady způsobené špatnou manipulací, chybně provedenou montáží jiným subjektem nebo v případě, že nebyl dodržen Návod k obsluze a údržbě oken a dveří, který je dodáván spolu s našimi výrobky.

Jakost a cena oken a dveří

1. Jsou nabízené výrobky nové?
Ano, naše výrobky, které na eshopu nabízíme jsou nové nepoužité, vč. originálních ochranných polepů.
2. Nezdá se mi cena, jak je možné, že máte takovou nízkou cenu?
Spolupracujeme s jednou z nejstarších a největších společností, která působí ve více než 70 zemích světa a zaměstnává na 7000 pracovníků. Díky vysokým odběrům, přímé spolupráci přímo s výrobci jednotlivých komponentů bez nadbytečných mezičlánků a vysoké optimalizaci našich nákladů dokážeme nabídnout okna za výrazně nižší ceny než naše konkurence.
3. Uvedené ceny jsou za kompletní výrobek?
Ceny v našem e-shopu jsou vždy za kompletní okno či dveře. Každé námi nabízené plastové okno či dveře obsahuje vše, co by mělo moderní okno mít. Tzn. kvalitní profilový systém s dvojitým dorazovým vyměnitelným těsněním s ocelovou pozinkovanou výztuhou jak v rámu, tak v křídle. Celoobvodové kování Winkhaus activPilot. Zasklení izolačními dvojskly nebo trojskly Saint-Gobain. Součástí každého okna je kvalitní hliníková klika, kompletní sada krytek na všechny části vnějšího kování a 5ti komorový podkladní profil. Přesnou specifikaci nabízených výrobků naleznete v detailu dané položky.
4. Jak jsou na tom okna a dveře s kvalitou?
Námi nabízená plastová okna a dveře jsou konstruovány na nových zcela automatizovaných linkách kde je významným způsobem minimalizována možnost pochybení lidským faktorem. Výrobce profilového systému je švýcarská společnost Arbonia AG přičemž je používán pouze prvoplast bez přidaného recyklátu doplněný o stabilizátory a další složky, které mají pozitivní vliv na dlouhou živostnost. Kování dodává německá společnost Winkhaus, přičemž využíváme třídu kování této značky activPilot. Výrobky jsou zaskleny značkovými izolačními skly Saint-Gobain. Pro výroby jsou tedy použivány pouze kvalitní materiály zavedených společností a kompletace probíhá za použití nejmodernějších technologií.
5. Splňují okna české normy?
Plastová okna, balkónové dveře i vchodové dveře prošli českou státní zkušebnou s výbornými výsledky. Výrobky jsou certifikovany pro český trh a splňují veškeré požadavky českých i evropských norem. Certifikát výrobků ze zkušebny je k dispozici na našich www. Naše okna prošla schvalovacím procesem dotačního programu Nová zelená úsporám.
6. Jde o prvoplast nebo recyklát?
Jak jsme již uváděli, profil je vyroben z prvoplastu bez přidaného recyklátu.
7. Tepelná izolace oken PREMIUM, trojsklo nebo dvojsklo?
Na našem e-shopu standardně nabízená plastová okna PREMIUM round line mají tepelnou prostupnost celým oknem Uw=1,2 W/m2K při použití standardního izolačního dvojskla Ug=1,0/1,1 W/m2K . Uw=1,2 W/m2K je normovaná hodnota, která splňuje požadavky českých norem a aktuálních požadavků v moderním stavebnictví. Okna s tímto koeficientem jsou vhodná pro použití v běžných rekonstrukcích popř. novostavbách, které si nekladou za cíl nadstandardní energetické úspory.
Pokud okno PREMIUM round line osadíme izolačním trojsklem Ug=0,6 W/m2K vč. teplého meziskelního rámečku TGI, pak bude mít celé okno tepelný prostup Uw= 0,85 W/m2K což je hodnota vhodná do staveb, kde majitel při rekonstrukci či novostavbě použije kvalitní materiály (kvalitní dobře realizovaný zateplovací systém apod.) a klade si za cíl co největší tepelné úspory.
Stará okna v nevyhovujícím stavu mají koeficient prostupu tepla celým oknem Uw=3 W/m2K a horší. V tomto porovnání je pak rozdíl mezi novým oknem PREMIUM s izolačním dvojsklem (Uw=1,2) a oknem PREMIUM s izolačním trojsklem (Uw=0,94) zanedbatelný.
Výhodou izolačního trojskla je vyšší tepelná izolace. Nevýhodou pak větší váha, která více namáhá kování okna a samozřejmě vyšší cena okna.
Je třeba vždy zvážit, zda výkon - vlastnosti daného okna využijete. Pokud vyměníte při rekonstrukci pouze okna a neprovedete zateplení fasády, okolními zdmi bude unikat teplo, protože zdi budou mít horší vlastnosti než nová okna. Je třeba provádět vždy vyvážené a smysluplné opatření.
8. Jaká je životnost oken?
Životnost plastových oken jsou řádově desítky roků. Plast jako takový díky stabilizátorům nekřehne ani nežloutne. Životnost oken významně ovlivňuje i samotná montáž, která by měla být provedena kvalitními materiály a prověřenými postupy. Aby Vám nová okna sloužila co nejdéle, doporučujeme dodržovat návod pro údržbu plastových oken, kterými dodáváme spolu s našimi výrobky, popř. je možné si jej stáhnout na našich stránkách v sekci návody.

Doplňková služba – „Technická kontrola objednávky a konzultace po telefonu“

1. Technická kontrola objednávky a konzultace po telefonu, co to znamená?
Jsme si vědomi toho, že ne každý zákazník již přišel do styku s problematikou otvorových výplní a provedení správné objednávky pro něj může být obtížné a stresující. Tuto službu využije každý zákazník, který si není jistý technickou specifikací své objednávky, s výběrem oken, s grafickým vyobrazením popř. potřebuje odbornou konzultaci, aby se utvrdil, že objednal právě takové okno, které objednat chtěl. Přesně pro tyto zákazníky je připravena služba „Technická kontrola objednávky a konzultace po telefonu“.
2. Jak tato služba funguje?
Vložením služby „Technická kontrola objednávky a konzultace po telefonu“ do košíku (resp. jejím objednáním), nám bude na místo běžné objednávky odeslána pouze nezávazná „Předběžná objednávka“. Zpravidla druhý pracovní den po přijetí této Předběžné objednávky náš odborný technik překontroluje tuto objednávku a bude Vás telefonicky kontaktovat. Zkonzultuje její technické řešení a odsouhlasí si s Vámi správnost této objednávky. Teprve po tomto vzájemném odsouhlasení se z předběžné objednávky stane objednávka „běžná“ a dojde k její expedici a následnému doručení dle způsobu, který jste zvolil.  Zákazník si tak v případě využití této služby může být jistý, že objednal přesně to, co chtěl a dostane právě takové okno, které požadoval.

Zaměření

1. Provádíte i zaměření?
Internetový obchod funguje pouze jako eshop a službu přesného vyměření neposkytujeme. I díky tomuto, Vám dokážeme naše okna dodat za velmi příznivé ceny. Cena dopravy a čas technika by se negativně promítly do ceny oken.
2. Kolik je nutné nechat místa kolem oken?
Výrobky by měly být o cca 2 – 3cm menší než stavební tvor. Tyto 2-3cm slouží pro manipulaci s oknem v otvoru pro vyrovnání do váhy a také jako dostatečný prostor pro ukotvení a vyplnění připojovací spáry. Pozor však na podkladní profil – výška oken v našem eshopu je uvedena bez 30mm podkladního profilu (viz. následující otázka).
3. Je součástí dodávaných oken i podkladní profil?
Ano, součástí všech námi dodávaných výrobků je i 5-ti komorový podkladní profil vysoký 30mm. Výška oken v našem eshopu je uvedena vždy bez podkladního profilu, tzn. pokud počítate u montáže s ponecháním podkladního profilu, je nutné k výšce okna v eshopu přičíst 3cm a další cca 2 – 3cm přičíst na přípravu stavebního otvoru.
4. Co je to podkladní profil?
Podkladní profil je také nazýván jako parapetní doraz nebo transportní profil. Tento profil je vysoký 30mm, je odnímatelný a je součástí každého námi dodávaného okna. Slouží jednak pro transport oken, aby okno při převozu nesedělo přímo na rámu a také jako parapetní doraz pro vnitřní parapet a snadné ukotvení parapetu venkovního. Parapet vnitřní se pak k podkladovému profilu přiráží – viz. znázornění na níže uvedeném obrázku.

Montáž

1. Co vše potřebuji k provedení správné montáže?
Montáž oken lze provést na montážní kotvy nebo na turbošrouby (materiály pro oba montážní postupy lze zakoupit v našem eshopu v sekci „Příslušenství k plastovým oknům“).

V případě, že jste se rozhodli provést montáž pomocí turbošroubů, budete potřebovat vrták do železa, kterým vyvrtáte díry do profilu rámu skrz pozinkovanou výztuž, která je použita po celém obvodu našich oken. Pro vyvrtání děr do zdiva doporučujeme SDS vrták. Použití hmoždinek není nutné, ale doporučujeme je. Pro vyrovnání oken do vodováhy ve stavebním otvoru budete potřebovat klínky a popř. podložky k vypodložení oken. Na vyplnění připojovací spáry doporučujeme značkovou montážní pěnu pro zimní nebo pro letní období (dle období kdy montáž provádíte). Pokud zakoupíte trubičkovou pěnu, není nutné vynakládat další náklady na pořízení montážní pistole. V případě potřeby je možné montáž provést i pomocí systému pásek jako je např. systém Illbruck nebo Soudal. Pro zednické zapravení doporučujeme sádrovou omítku Rimáno, která je pružná, rychle schne a nepraská. V případě většího poškození stavebního otvoru provedeme zapravení hrubou omítkou a po sléze natáhneme „fajnovou“ sádrovou omítku Rimáno. Na případné dotmelení minimální spáry mezi vnitřním parapetem a rámem okna nebo z venkovní strany mezi rámem a venkovní špaletou můžete použít transparentní nebo bílý akrylový tmel. Protože dobrý výsledek a životnost oken závisí i na kvalitě provedené montáže a kvalitě použitých materiálů, doporučujeme dodržovat montážní postupy a používat pro montáž pouze odzkoušené materiály zavedených značek. Kromě montážních pásek můžeme veškeré uvedené montážní materiály zakoupit v našem eshopu v sekci „Příslušenství k plastovým oknům“.

Termíny dodání

1. Jaké máte termíny dodání?

Pokud jste objednal zboží, které máme skladem:

V případě osobního odběru bude objednané zboží připraveno k vyzvednutí ve skladu v Kuřimi. Termín a čas osobního odběru je nutné dohodnout předem. Po přijetí objednávky, popř. po naskladnění objednaného zboží, Objednatele vždy zpravidla do druhého pracovního dne kontaktuje obsluha skladu a dohodne termín a čas osobního odběru. Pracovní doba skladu je
 
LETNÍ OTEVÍRACÍ DOBA
PO, ST, PÁ8:00 - 18:00
ÚT, ČT8:00 - 15:30
SO8:00 - 12:30
NEZAVŘENO

V případě dopravy přepravní službou, jsou položky expedovány z pravidla do 3 pracovních dnů od objednání. Doba doručení zboží přepravní službou k Objednateli závisí na vytížení přepravní služby a vzdálenosti dodacího místa. Zboží je ve většině případů Objednateli doručeno do 2 pracovních dnů od předání přepravní službě.

Pokud jste objednal zboží na míru nebo zboží, které aktuálně skladem není:

Výroba a dodání zboží na míru trvá nejčastěji 14 – 28 pracovních dnů od připsání zálohy na účet. Dodací lhůta je závislá na typu objednaného zboží. Příslušenství k plastovým oknům (parapety, žaluzie, sítě proti hmyzu) mají dodací lhůtu max. 14 dní.

Způsoby doručení (osobní vyzvednutí, doprava přepravní službou

1. Kdy si můžu objednané zboží vyzvednout?
V případě osobního odběru bude objednané zboží připraveno k vyzvednutí ve skladu v Kuřimi. Termín a čas osobního odběru je nutné dohodnout předem. Po přijetí objednávky, popř. po naskladnění objednaného zboží, Objednatele vždy zpravidla do druhého pracovního dne kontaktuje obsluha skladu a dohodne termín a čas osobního odběru. Pracovní doba skladu je
 
LETNÍ OTEVÍRACÍ DOBA
PO, ST, PÁ8:00 - 18:00
ÚT, ČT8:00 - 15:30
SO8:00 - 12:30
NEZAVŘENO
2. Dopravíte mi objednané zboží až domů?
Ano, zajišťujeme dodání zboží na místo určení zákazníkem prostřednictvím přepravní služby Toptrans.>
3. Je cena dopravy v ceně oken?
Cena výrobků v našem eshopu je cenou nejnižší, jakou jsme schopni nabídnout. Cena přepravy je proto kalkulována k ceně oken zvlášť a každý zákazník si cenu přepravy může jednoduše zjistit při zadání v košíku.
4. Od čeho se odvíjí cena přepravy?
Cena přepravy se odvíjí od váhy (celkové plochy) a vzdálenosti místa dodání.
5. Je nutná moje asistence při složení oken v případě dodání přepravní službou?
Abychom Vám dopravu mohli nabídnout za co nejpříznivější cenu, v případě že jste zakoupil výrobek větších rozměrů, je při skládání oken předpokládána Vaše pomoc řidiči přepravní služby.
6. Při zadávání dopravy v košíku se mi zobrazila zpráva, že jsem objednal větší množství výrobků a pro cenu dopravy budu kontaktován obsluhou eshopu, co to znamená?
Znamená to, že jste objednal větší množství oken a chceme Vám cenu dopravy stanovit individuálně, tak, aby jste nemusel hradit dopravu v plné výši dle běžného ceníku. Přepravu větších objednávek pro Vás totiž zajišťujeme vlastní dopravou, která pro zákazníka vychází levněji než běžně používaná přepravní služba.

Platba

1. Kdy a jakým způsobem je možné za objednaná okna zaplatit?
Platební podmínky souvisí se způsobem dopravy objednaného zboží.

V případě osobního odběru

V případě, kdy Objednatel objedná výrobky bez dopravy, uhradí za zboží hotově při jeho převzetí ve skladových prostorách Dodavatele.

V případě zaslání přepravní službou

V případě, kdy Objednatel objedná výrobky s dopravou, uhradí za zboží hotově přímo přepravci v místě převzetí.
 

Záloha

Na skladové položky a drobné příslušenství objednané, nepožadujeme zálohu. Na výrobky vytvořené vlastním návrhem (na míru pro zákazníka), na střešní okna, na výrobky, které nejsou běžně skladem požadujeme zálohu ve výši 30% z celkové výše objednávky. Doplatek (70%) uhradíte hotově při odběru na skladě (v případě osobního odběru) nebo hotově při převzetí výrobků od přepravní služby nebo hotově po provedení montáže (v případě objednávky i s montáží).
V této kategorii naleznete odpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků. Nenaleznete-li odpověď zde, vyplňte níže uvedený formulář a zašlete nám Váš dotaz, na který rádi odpovíme.
 

Kontaktní formulář

Položky označené (*) je nutné vyplnit.

292
přesně tolik oken a dveří jsme vám minulý týden doručili až k Vám domů
906
tolik zákazníků naše operátorky obsloužily po telefonu v minulém týdnu
400
objednávek jsme přijali v uplynulém týdnu
Navštivte osobně
náš showroom
Najdete nás ve 4 evropských zemích
Odbavili jsme již 20 263 objednávek a dodali vám více než 95 000 oken

Od našich zákazníků

Objednaná okna mi přišly do tří dnů. Oproti jiným nabídkám jsem dostal výrazně nižší cenu a super termín dodání!
Dobry den konecne som nasla internetovy obchod na jednicku-pani je velmi zlata -ochotna -pomoze a tovar je tu hned tak ako slubia -krasne zabalene a budem znova nakupovat lebo su neskutocne dobre aj ceny a odporucam kazdemu ak surne potrebujete iba sa obratte na tento obchodik-dakujem pekne len tak dalej

Další hodnocení a fotografie z realizací od našich zákazníků zde

Dodávali jsme okna i vašemu sousedovi. Nevěříte?

MenuX

InformaceX